بستگی به مادربردتون دارد . نوع و مدل مادربردت رو بنویس تا بهتر راهنمائیت کنم .
کاربر شهرسختافزار
مادربوردم z87x- ocهستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
علی جان فقط اسلت نزدیک پردازنده 16x است (PCIEX16) اسلت سوم 8x و دو اسلت دیگر 4x هستندبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ali.hosseinzadeh13 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دقیق داخل خود اسلت را نگاه کنید فقط پینهای اسلت اول کامل است و 3 اسلت دیگر تا نصفه پین دارند
اگر گرافیک در اسلت دوم قرار بگیرد 4x کار خواهد کرد
مثلا اینجا نوشتهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدThe PCIEX16, PCIEX8, and PCIEX4_1 slots conform to PCI Express 3.0 standard
اگه ما کرافیک r270 x بیکریم . فرق داره داخل کدومشون باشه . یه توضیح بیشترب بدی ؟ و ایکنه تو بازی تاثیر داره ؟ همه اینا pci ex 3 هستن !
گرافیک باید روی اسلات pcie 16x قرار بگیره . که به حداکثر کاراییش برسه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (21-05-14), maysamsina (21-05-14), Rezasam1 (21-05-14)
اون 2 تا برای چی کذاشتنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدPCIEX8, and PCIEX4 ؟"
برای کراس فایر و sli دو کارت که بصورت 8x کار میکنند . یعنی کارت دوم روی 8x قرار میگیرهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این برد از
Support for 4-Way/3-Way/2-Way AMD CrossFire™/2-Way NVIDIA® SLI™ Technology
پشتیبانی میکند .
این شماتیک چیپست z87 هست
http://www.intel.com/content/www/us/...7-chipset.html
با توجه به نسل سوم pci-e استفاده شده در این پلتفرم، برای کارت متوسط 270 از نظر پرفورمنس تفاوت زیادی روی 16 و 8x نداردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی وقتی سوکت 16x وجود داره منطقی این است که از آن استفاده بشه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks